onsdag 2 mars 2011

Lite inspirationsfilmer och fundering

Jag såg ett par härliga videoklipp här www.katarinavastra.se och jag delade även denna länken på min fb häromveckan, jag tyckte att man kan inte låta bli att vilja ha tusen ukuleles och en amadinda när man ser det här. Då svarade en kollega till mig så klokt att "det är inte konstigt att man blivit en musikalisk analfabet när man aldrig fått testa på att spela som barn... gitarren var ju frökens!"


Nu tror inte jag att nån av mina kollegor är några musikaliska analfabeter men när man aldrig får chansen att pröva så får man ju aldrig chansen att känna att man kan heller! eller hur!?

1 kommentar:

  1. Men jag har ju påbörjat mitt musikaliska klotter nu. Ska bara börja använda öronpropparna oxå. Det blir ju ganska högljutt när man musikklottrar tillsammans...men kul e det! :)
    Din kollega

    SvaraRadera